Outlet shoppingday Woodbury - Reisverslag uit Newburgh, Verenigde Staten van Yvonne Vrooman - WaarBenJij.nu Outlet shoppingday Woodbury - Reisverslag uit Newburgh, Verenigde Staten van Yvonne Vrooman - WaarBenJij.nu

Outlet shoppingday Woodbury

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Newburgh

31juli

We hebben philadelphia weer achter ons gelaten en zijn op weg naar christiana mall, in de staat Delaware.
Andy gaf ons de tip dat je daar geen tax hoeft te betalen, dat scheelt weer geld voor mylene d'r nieuwe iphone 5s die ze toch wilde kopen.
Daar rijden we wel klein stukje voor om, de benzine is hier zo goedkoop.
Komt neer op ongeveer 1 euro per liter, koopje vergeleken bij ons.
In de apple store aangekomen besteld mylene de iphone, en na 5 minuten staan we weer buiten. Ze heeft nog nooit zo snel zoveel geld uitgegeven.
649 dollar daar heeft ze lang voor gespaard en gewerkt.
Helemaal happy, en een glimlach van oor tot oor.
We gaan onze route vervolgen naar woodbury outlets, shoppingday vandaag.
We zijn er rond half 2 lekker druk en heel veel shops, met veel kortingen.
De samsonite koffers gaan als broodjes over de toonbank, die aziaten kopen er meteen 3 en de koffers zijn groter als de personen. We kijken onze ogen uit.
Maar ook wij zijn goed geslaagd en hebben niet teveel gekocht, het past nog steeds in de koffer.
We hebben hier 20 minuten vandaan een hotel geboekt waar we overnachten. Checken in rond 7 uur en brengen de koffers naar de kamer.
Aan de overkant zit een restarant waar we een hapje eten.
Lekker op tijd in bed allemaal, beetje tv zappen en jaimy draait krullen in d'r haar zoals altijd zakken die er meteen weer uit.
Morgen onze laatste bestemming Newyork yeahhhh, we hebben er zin in.

• 03 Augustus 2014 - 03:03

Ivola, Jelle, Roël, Jesse En Danique:

Hi all, het is hier 3 augustus 08.00 uur. Dus hier is het zover: lieve John en Yvonne, van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijks jubileum. Maak er een mooie dag van, nog mooier dan al die anderen! Xxx
    Wij gaan ontbijten en terug naar Nederland. Komen snel borrel drinken en foto's kijken xx

Tags: Donderdag