25 jaar getrouwd - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Vrooman - WaarBenJij.nu 25 jaar getrouwd - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Vrooman - WaarBenJij.nu

25 jaar getrouwd

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

3 augustus

Roomservice, wat een geweldige verassing ...Jaimy en Mylene kwamen met een heerlijk dienblad met ontbijt binnen. Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk zeggen ze in koor!! Zo lief
We krijgen er een lieve kaart bij en vanavond nemen ze ons mee uit uit. Verwennerij vandaag en genieten van dit alles absoluut!
We hebben geen zon, maar het is droog.
Ik heb John net verteld dat ik een verassing voor hem heb.
We gaan samen een helikoptervlucht boven NewYork maken, omdat het vandaag niet helder is en ik gelukkig nog niet had gereserveerd doen we dit als de zon er is. We kunnen dan alles beter zien en mooiere foto's maken.
We nemen de subway en gaan naar het Central Station. Wat een schitterend gebouw en wel 117 train stations.(Ron je moet echt een keer naar NewYork denk ik)
We nemen er een heerlijk bakkie koffie en eten er natuurlijk taart bij.(cheescake)
We gaan lopen naar Broadway om kaartjes voor de musical op dinsdagavond te regelen. We willen naar Aladin, maar helaas geen plaats meer....wel 4 verspreid maar dat vinden we niet leuk.
We gaan eerst naar de winkel van de Yankees en kopen 4 tickets voor de wedstrijd van maandagavond. Dat hebben we geregeld yesssss!
Nu op zoek naar het theater van mathilda die lijkt ons ook erg leuk.
Het is ons gelukt om nog kaarten hiervoor te krijgen, dat staat dinsdagavond dus op het programma.
Met de subway naar central park gegaan en heerlijk gewandeld, mooie foto,s gemaakt, mensen gekeken en heerlijk bij boothouse iets besteld en op de rotsblokken gezeten aan het water.....geweldig park. De een maakt muziek de ander maakt portretten, hardlopers, fietsers, honkballers, kinderfeestjes, en heel veel honden. John en ik krijgen nog een nek en rugmassage in het park, voor je het weet zit je op de kruk. Na 10 minuten is alles weer soepel, was best lekker.
We gaan terug naar ons hotel en daar aangekomen krijgen we een grote taart aangeboden, heel erg lief.
Op ons balkon nemen we een stuk taart met een drankje erbij. De rest in de koelkast als ontbijt morgenochtend misschien.
We zitten er een uurtje kleden ons om, en gaan weer richting central park en daar krijgen we ons diner aangeboden van Jaimy en Mylene onze lieve mooie dochters.Bij Green tarvern, heel luxe en gezellige sfeer.
Heerlijk gegeten, we laten het eten zakken en wandelen richting time square. Alles verlicht en wat een drukte op straat, theaters lopen weer leeg, optredens op straat en overal proberen ze te verkopen, van eten tot bushoppen door de stad.
De subway richting soho waar ons hotel is, we drinken nog ergens een cocktail en een biertje.
Het was een super gezellig dag om nooit te vergeten. Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.
Weltrusten..........xxxx

• 04 Augustus 2014 - 08:02

Monique:

Wow dat klinkt als een superdagje! Jullie hebben het verdiend. En wat een lieve meiden xxx
    Geniet nog ff...wij gaan bijna!

• 04 Augustus 2014 - 11:36

Hanny:

Zo te lezen hebben jullie een top dag gehad met leuke verrassingen. Wat een levendigheid in die stad. Zo leuk geschreven Yvon. Ik heb het gevoel er middenin te zitten. Die meiden hebben jullie verwend zeg. Had ook niet anders verwacht hoor haha. Lief dat is het zeker!
    Nog ff een paar dagen pakken wat je pakken kan. xxxx

• 04 Augustus 2014 - 16:42

Pa,Ma En Fred:

Een fijne helikoptervlucht gewenst en een goede thuiskomst van ons drieen.
    groetjes de witharen

• 05 Augustus 2014 - 20:01

Antoon En Lia:

Hi, ook namens ons van harte gefeliciteerd met jullie 25-jarig huwelijksfeest. Grappig; als jullie 50 jaar getrouwd zijn, zijn wij 25 jaar getrouwd!

Tags: Zondag