The Yankees - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Vrooman - WaarBenJij.nu The Yankees - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Yvonne Vrooman - WaarBenJij.nu

The Yankees

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

4 augustus

Na het taartenontbijt zijn we op pad gegaan naar de cronutwinkel, maar helaas ze waren al uitverkocht. De zon schijnt vandaag.
De subway genomen naar rockefeller om daar het uitzicht over Newyork te bekijken.......geweldig was het, prachtig uitzicht over het central park en de empirestate building. 67 verdiepingen omhoog met de lift en nog 2 etage met de trap.
Beneden eerst nog even koffie bij starbucks, daarna naar greenwich village om bij het friendshuis te kijken. Vervolgens naar meetpacking district en naar de chelseamarket waar we heerlijk bij de ouderwetse slager, die z'n vlees bij de kleine boeren vandaan haalt, een broodje worst gegeten. Overal waren er heerlijke eetgelegenheden en of het gratis was, bijna iedereen zat kreeft te eten zelfs op de grond. Ik heb het ooit 1 keer gegeten met Hanny in Italie maar zo bijzonder vond ik het niet.
Buiten nog even gezeten, de beentjes laten rusten en door naar Unionstreet om nog even voor een laptop te kijken voor jaimy.
Naar de Nike winkel voor mylene en nog wat winkeltjes afgegaan, echt alles is leuk.
Terug naar ons hotel om even kort uit te rusten om een half uurtje later vervolgens naar de wedstrijd te gaan van de Yankees tegen tigers.
3 kwartier met de subway en onze eerste stap binnen bij de MacDonald om een patatje en wat kipnuggets te delen.
Wat een drukte hier geweldig groot stadion, het begon om 19:00 en duurde tot 22:30 het was erg leuk om te zien en de yankees hebben gewonnen met 2-1 met de honkbalwedstrijd.
Met z'n allen in de subway tegen elkaar aangeplakt, was geen spelt meer tussen te krijgen de deuren konden net aan dicht.
Weer genoten van deze heerlijke dag in Newyork.

• 05 Augustus 2014 - 07:14

Monique:

Klinkt weer goed! En hoe was de locatie van Friends? Heb je foto's? xx

• 05 Augustus 2014 - 09:40

Alina:

Super leuk Yvonne jullie reisverslag op je blog. Veel plezier nog in dat prachtige land! Ben benieuwd naar je andere verhalen

• 05 Augustus 2014 - 15:29

Hanny:

Dus niet alleen in Italie zitten en liggen mensen op straat te eten en te drinken. Weet je nog Yvon? Vooral blijven schrijven hoor! blijft spannend wat jullie weer te vertellen hebben. Liefs

• 05 Augustus 2014 - 16:16

Pa,Ma En Fred:

Wat een dingen beleven jullie allemaal daar in New York. Wij kijken uit naar jullie foto,s
    Groetjes

• 05 Augustus 2014 - 16:16